Tianjin Wodon Wear Resistant Material Co., Ltd, cunnisciutu cum'è Tianjin Wodon, participerà à l'Exponor 2019 tenutu in Cile. Saria a seconda volta à mette u pede in Cile. Simu stati in Cile in 2016.

news

Chile International Exhibition Mining hè a più impurtante è più grande mostra mineraria prufessiunale in l'America Latina (è a seconda più grande mostra di macchine minerarie in u mondu). Si tene ogni dui anni. L'ultima mostra hà participatu à più di 1000 imprese di 38 paesi è regioni, tra cui Germania, Francia, Italia, Australia, Corea, Giappone, Spagna, Finlandia, Paesi Bassi, Russia, Sudafrica è Brasile. A mostra hà 1641 spazii di mostra è 90,000 visitatori. In listessu tempu, a mostra hà tenutu ancu simposi internaziunali in vari campi di specialità è tecnulugia, chì furnì una bona piattaforma per l'imprese per scambià è cumunicà. U Cile hè u primu paese sudamericanu à stabilisce relazioni diplomatiche cù a Cina, u primu à sustene a ristaurazione di a sede legittima di u Guvernu di a Republica Populare Cinese in e Nazioni Unite, u primu à ghjunghje à accordi bilaterali cù a Cina nantu à l'adesione di a Cina à l'OMC è u primu à ricunnosce u statutu di piena ecunumia di mercatu di a China. Cina è Cile sò amici sinceri è partenarii impurtanti. Oghje ghjornu, u vulume di u cummerciu bilaterale trà Cina è Cile hè aumentatu dramaticamente in l'ultimi anni. U Cile hè diventatu u terzu cumpagnu cummerciale di a China in l'America Latina. In termini di cooperazione ecunomica, a Cina è u Cile stanu ancu esplorendu è sviluppendu in profondità. I nostri prudutti sò ampiamente aduprati in macchine minerarie, macchine da custruzzioni, logistica è attrezzature di trasportu è altre industrie è sò stati ricunnisciuti è lodati da i clienti. Hè a speranza chì participendu à a mostra, pudemu ancu stabilisce una bona maghjina corporativa, visualizà marche corporative, studià i mercati lucali, sviluppà i clienti target potenziali, allargà a quota di mercato di l'imprese, migliurà a competitività di i prudutti, stabilisce boni scambii è relazioni di cooperazione cù partenarii, aumentanu l'influenza è a visibilità di l'imprese, generanu più cambi per u paese è prumove continuamente u sviluppu di u cummerciu esternu. Esposizione.

Prodotti in mostra:

ONE, piastra d'usura bimetallica rivestita di carburu di cromu.

news

1, hà passatu ASTM G65 Prove di Arabasion di Rota Secca di Gomma.
2, C: 3,5- 6%; Cr: 25-40%;
3, a nostra dimensione standard: 1400 * 3500mm / 2100 * 3500mm
4, Spessore: finu à 26mm di superposizione.
5, Durezza: HRC 58-65

DUE, fili di saldatura à flussu.

news

I nostri piatti di usura è fili di saldatura ponu esse applicati in e seguenti zone:

1. macchine per a custruzzioni,
macchine è veiculi di custruzzione; machini di custruzzione; macchine di elevazione è attrezzature di trasportu; apparecchiature di custruzzione, strumenti, trasfurmazioni di custruzzione è macchine in cimentu; machini di cimentu; schema mudellu; facilità di u situ di custruzzione; è ogni tipu d'accessori; arnesi è cusì.

2; prudutti minerarii;
minatura, attrezzatura minera; prospettazione geofisica, esplorazione geochimica, rilevamentu aereu è telerilevamentu, servizii di rilevamentu è di cartografia, trasfurmazioni di dati geologichi, servizii tecnichi: cumpagnie di servizii di automazione è infurmazione, sviluppu di software, apparecchiature di trasfurmazione di dati, strumenti di analisi di laboratorio, strumenti è strumenti.

3. attrezzatura mineraria:
attrezzature minerarie, attrezzature di carica, attrezzature di trasportu, attrezzature di elevazione, attrezzature di sabbiatura, macchine da custruzzioni

4. trasfurmazioni minerali:
frantumazione di macinazione, attrezzature di vagliatura per mine, lavatrice,

5. sicurità è prutezzione di l'ambiente:
apparecchiature di ventilazione, apparecchiature di rimozione di polvere, apparecchi protettivi ecc.

6. macchine è attrezzature minerarie;
scrapers, veiculi di trasportu (gru, cinture trasportatrici, caricatori sotterranei è camion, locomotiva elettrica minera); tecnulugia di portu à fossa aperta; macchine è attrezzature ausiliarie (compressore, generatore diesel, cisterna di carburante sotterranea, attrezzature di trasportu, frantumazione di roccia); arnesi è attrezzature di ingegneria mineraria, Strumenti in metallo duru, abrasivi, strumenti diamantati, apparecchiature di prucessu, ventilazione di ingegneria mineraria, tecnulugia di foratura è materiali di sgrossatura, tutti i generi di pompe, ecc.
7, manipolazione di materiale- attrezzature per carichi è sbarchi à massa, carrelli elevatori, magazzini è sistemi di manipolazione di materiali.
8. Prudutti ligati à l'oliu è u gas - tecnulugia di punta, macchinari, attrezzature, forniture, servizii, ecc.
9. ingegneria elettrica - apparecchiature è forniture di ingegneria elettrica.
10. industriale, cuncepimentu di ingegneria è fabricazione
11. apparecchiature è attrezzature di sicurezza per a custruzzioni.
12. impianti di energia, custruzzioni di energia, generatori è prublemi cunnessi circundanti.

V'aspittemu numerosi.


Tempu di posta: Nov-17-2020